Dlouhodobě se zabýváme problematikou elektronické komerce. Snažíme se studovat, pozměňovat a aplikovat principy platné v běžné ekonomické praxi tak, aby byly použitelné v prostředí internetu.
Zaměřujeme se na zákazníka, jako prvořadý zdroj příjmů, informací i zpětné vazby pro zkvalitnění nabízených produktů a služeb.
„Na internetu se firmy musí prezentovat. Navázat komunikaci se zákazníkem. Přesvědčit jej o důvěryhodnosti a spolehlivosti. Zrealizovat obchodní případ.“
Optimalizujeme komunikační a prezentační postupy, které v prodejním cyklu eliminují klasické prodejce. Snažíme se zákazníkovi poskytnout vše potřebné k jeho správnému a zodpovědnému rozhodnutí, k navázání dlouhodobé spolupráce a důvěry.
„Se zákazníkem je nutné spolupracovat tak, aby obchodní případ v budoucnu zopakoval. Navíc je žádoucí, aby nabízené produkty či služby dále doporučoval.“
Seznamujeme se s konkrétními postupy a záměry stávajících nebo plánovaných projektů, nabízíme řadu možných řešení. Jsou cenově přijatelná a formou reálných experimentů lze ověřit jejich praktický dopad. Náš partner tak může měnit a optimalizovat různé marketingové strategie a pružně reagovat na dynamické změny dnešní doby.